Lej en bid manager

Mercell yder assistance til virksomheder, der står og mangler bid manager-kompetencer – f. eks. på grund af spidsbelastning, opsigelse, orlov, sygdom, ferie mv.

Vores senior bid managers kan indgå i forskellige sammenhænge og roller – f.eks. som:

  • bid manager, der styrer et tilbud gennem samtlige faser i tilbudsprocessen
  • kommerciel bid manager, som sikrer et sælgende tilbud gennem et kommercielt skarpt tilbudsresumé målrettet de forretningsorienterede beslutningstagere
  • tilbudsskribent, der udarbejder udvalgte tilbudsafsnit og kvalitetssikrer det færdige tilbud
  • proceskonsulent, som optimerer virksomhedens tilbudsproces og bid funktion
  • marketingspecialist, som udarbejder grydeklare, tidsbesparende tilbudstemplates
  • coach, som træner tilbudsansvarlige medarbejdere i at udarbejde sælgende tilbud
  • en outsourcing-partner, som håndterer virksomhedens tilbud på både private og offentlige udbud i tæt samspil med virksomhedens leveranceorganisation og salg

Benytter du vores senior bid manager-assistance 3-4 gange om året – f. eks. i forbindelse med strategisk vigtige tilbud – vil den samlede udgift være langt mindre end årslønnen for en fuldtidsansat junior bid manager, når løn, bonus, feriepenge, sygdom, pension, forsikring, personalegoder, kurser og rekruttering lægges sammen.

Fleksibiliteten og evnen til at tilpasse virksomhedens ressourcer til skiftende behov er blevet en strategisk faktor – også på tilbudsområdet. Det er her, at vores tilbudsassistance kommer ind i billedet og skaber overskud.

Vil du vide mere om, hvad vi kan hjælpe dig med, eller har du en konkret opgave, du gerne vil drøfte, er du velkommen til at kontakte os på telefon 7023 9080 eller på service@mercell.com.